- Create new folder one your Desktop and name it.
- Drag this folder to any corner of your desktop and drop it on taskbar.
- It will create a Taskbar right click on it and go to Toolbars and new Toolbar
- Now you can add My Documents and My Computer on your Desktop.
- You can access My computer with complete access to all drives, folders and files with just mouse in a second.
- Add your personnel favorites like address bar, quick launch icons and links.
- You can easily delete the Toolbar or Taskbar with Close Toolbar and just delete the folder you have created on the desktop.
নতুন ভোটার নিবন্ধন- New Voter Registration
-
স্বাগতম!! এই ওয়েবসাইটের মাধ্যমে আপনি নতুন ভোটার হিসাবে নিবন্ধন এবং পুরাতন
ভোটার হিসাবে আপনার তথ্য হালনাগাদ করতে পারবেন। ২০১৩-২০১৪ সালের হালনাগাদে
ভোটার ন...
9 years ago
No comments:
Post a Comment